5 października 2013

Sweterki do uszu

Moja fascynacja koralikami Super Duo jeszcze nie minęła. Ostatnio zainspirowana bransoletkami Akke, które przypominają mi sploty ze swetrów robionych na drutach postanowiłam zrobić coś w podobnym stylu, tylko w nieco mniejszej skali i tak oto metodą kombinatoryki stosowanej powstały "sweterki do uszu". 

Oczywiście jak to mam w zwyczaju - nie mogłam się zatrzymać dopóki nie skończyły mi się koraliki, w związku z tym powstało trochę więcej sweterków w różnych wersjach kolorystycznych, uzależnionych ściśle od dostępności zasobów.





Teraz czekam na dostawę koralików...

1 komentarz:

  1. Śliczne kolczyki. Takie delikatniutkie. 10 par. Kiedy to zrobiłaś? Wszystkie mi się podobają. Kolorystyka super. Jest w czym wybierać. Życzę nieustającej weny twórczej.

    OdpowiedzUsuń